معرفی شرکت نفت بهران و سیاست های فروش در بازار

شرکت نفت بهران در حالی رهبر فروش محصولات روانکار در بازار ایران می باشد که تا اوایل دهه ۸۰ شمسی ،شرکت نفت پارس لیدر بازار بوده.

استراتژی های منفعل شرکت های دیگر در تبلیغات ، بازسازی پالایشگاه قدیمی نفت پارس،ظهور شرکت های کوچک دارای بلندینگ و تسویه،تبلیغات دهه ۷۰ و ۸۰ شمسی شرکت نفت بهران (تبلیغات تلویزیونی)،ارائه سهام و فرصت های عالی در خرید اعتباری به عاملین فروش ،مهندسی صنایع از طریق سرویس رایگان مشاوره به شرکت ها،برگزاری سمینارهای یکپارچه در کل کشور ویژه تعویض روغنی ها،تبلیغات دهان به دهان رانندگان از کیفیت محصولات، تنوع محصولات روانکار بنزینی و دیزلی تولیدی در گرید های مختلف و متناسب با خودروهای روز،شراکت با شرکت های خارجی (به توتال)در تولید محصولات تحت لیسانس توتال در ایران ،تبلیغات در معرفی مصرف محصولات توسط شرکت های خودروسازی(مثال۲۰۶ و استفاده از روغن توتال) و عواملی دیگر باعث شد شرکت نفت بهران رهبر فروش محصولات رو انکار در بازار ایران شود.

حجم گسترده ای از محصولات تقلبی در بازار با استفاده از برند شرکت نفت بهران و ظروف بهران توسط افراد سودجو می باشد.

مهمترین عاملی که شاید از چشم خیلی ها پوشیده باشد و کمک شایانی به شرکت های دارای پالایشگاه در شهرت محصولات می نماید،افراد سودجو می باشند که در کار تولید روغن های تقلبی در بسته بندی برند های معروف می باشند، سیاست این عمل در ذات شهرت شرکت های معروف با بسته بندی های می باشد که اصالت کالا را نمی توانند حفظ کنند و نفت بهران نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد

افراد سودجو با علم به شهرت شرکت های معروف ،اقدام به فروش محصولات تقلبی با نام و ظروف آنها می نمایند که در کوتاه مدت و تا زمانی که در بازار شبه و شک عامی را ایجاد نکرده به نفع شرکت های معروف بوده که البته این شرکت ها هیچ گاه منفعتی اینچنین را نخواسته و نیازی به آن نیز نداشته.
زیرا در بلند مدت اعتماد از بازار رخت بربسته ،مانند آنچه که امروز رخ داده و در بازار فقط حواله خرید فروش می گردد و یا عاملین معتبر برند معروف امکان انبار کردن جنس و فروش آن را دارند،که بطور حتم بخشی از تولید محصولات تقلبی از قصور شرکت های معروف در حفظ اصالت کالایشان می باشد.

مشاهده مطلب  چرا در خودرو های جدید استفاده از روغن موتور با ویسکوزیته کم توصیه میشود؟

بطور مثال راحت ترین عمل تقلب در خرید بشکه های خالی روغن شرکت نفت بهران و پر نمودن با روغن های تسویه ،تقلبی و حتی روغن های ارزان قیمت با گرید های مختلف شرکت های دارای پالایشگاه می باشد.

بسته بندی های جدید شرکت نفت بهران در محصولات دیزلی که از چلیک فلزی به بادی پلاستیکی نیز تغییر پیدا کرده دارای مشکلات فراوانی در بازار بوده مانند عدم کیفیت و مقاومت در چیدمان بر روی یکدیگر وامکان تقلب ساده تر نسبت به قبل

شرکت نفت بهران کمترین پرسنل را در بین شرکت های دارای پالایشگاه داشته و از بیشترین پیمانکاران نیز استفاده می نماید که باعث چابکی در امر تولید،فروش و توزیع می گردد که این نیز یکی از عوامل موفقیت شرکت نفت بهران می باشد.

 

تکنولوژی و تجهیزات تولید روغن در شرکت نفت بهران مربوط به دهه ۴۰ میلادی و روش تولید تصفیه با حلال در تولید گروه یک روغن بوده و گروه دو و سه روغن را نیز از خارج از کشور وارد می نماید.

معروفترین و پرفروشترین محصولات شرکت نفت بهران در بازار محصولات بنزینی سوپرپیشتاز در گرید های مختلف و در محصولات دیزلی کویر و بندر می باشد.

به هر حال شرکت نفت بهران یکی از چهار شرکت دارای پالایشگاه می باشد و در بین این چهار شرکت بیشترین حجم فروش محصولات رو انکار در بازار داخل را داشته و هم اکنون نیز سرمایه گذاری گسترده ای در بدست آوردن سهم فروش از بازار کشورهای خارجی بالاخص همسایگان انجام داده .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *